familyiseverythiing.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig, min familj och våran vardag.

Söndag

Publicerad 2015-09-13 14:46:09 i Allmänt,

Halloj!


Helgen börjar lida mot sitt slut. Helgen har vart bra, väldigt lugn och skön. Idag har vi tagit tag i hemmet, fått iväg sopor till görla.Städat och fixat. Super skönt.
Nu är det lugnt, Nova är ute och leker och vi chillar i soffan.
Ikväll ska vi på middag hos våra kära grannar. Trevligt! 

Imorgon ska jag till Malsta och kolla på lokal,de är mycket att stå i nu. Men ska bli skönt att få se hur den ser ut så att vi kan börja planera hur vi ska ha det.
Sen inväntar vi tisdag. Nervöst.. Tisdag kl 17 ska jag ringa in till KS för att se vilken tid på onsdag som Jack har operationstid. Hoppas för hans skull att vi får en morgontid, så blir inte fastan lika jobbig för honom.
Är det så att vi får en tidig morgontid, så åker vi in jag och Jack på tisdag och blir kvar över natten.
Sen är det jag som kommer ligga inne med lillplutt, men självklart kommer Simon och Nova in på dagarna och hälsar på.
Nej nu får dt gärna vara överstökat. Och håll tummarna för att han håller sig frisk nu!

 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-13 14:59:13

💙💙💙💙jag ska hålla tummarna och ha tankarna hos Jack på Onsdag, det kommer gå så bra 💚❤all styrka till Jack. Kärlek i massor till dig och alla i familjen 😙❤🌼🍀

Svar: tack :-) 💜
familyiseverythiing.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela