familyiseverythiing.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig, min familj och våran vardag.

Söndag kväll

Publicerad 2015-09-06 22:59:03 i

Hallå! 
Här ligger jag och försöker sova,  trött å lite små hängig. Vet inte om det är min tur nu att ligga förkyld.  
Imorgon skulle Jack och jag på vår basgrupp, men vi fick ställa in eftersom Jack inte är helt hundra. Nova blir hemma imorgon med, så det blir lugnt här hemma imorgon.  
Laddar upp inför fredagen då vi ska till ks på möte inför operationen nästa onsdag. Känns nervöst men vet att Jack kommer klara det galant. Han är en superhjälte! 
Sen hoppas vi på att Jack återhämtar sig snabbt så vi snart får komma hem. 
Annars har helgen flugit förbi.  Den har verkligen gått snabbt.  
Imorgon är det ny vecka nya möjligheter.:-) 

 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela