familyiseverythiing.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig, min familj och våran vardag.

Torsdag kväll

Publicerad 2015-12-17 23:25:17 i Allmänt,

Hallå! 
Torsdag kväll, ligger i sängen nerbäddad med familjen.  Idag har jag vart på möte på dagis,  känns jätte bra efter mötet.  Tror jacks dagis start i februari kommer gå jättebra. Känns mycket bättre nu än innan.  8 februari är det dags. 
Har talat om viktiga tecken som vi använder mycket osv,  kommer nog bli kanon bra. Vi har bra pedagoger för Jack. 
Sen var jag en sväng med min kära syster och fixade lite inför julen.  
Annars har det varit lugnt, imorgon blir det middag med syster och robban.  Ska även försöka hinna med att handla.
Nej dags att krypa ner, bjuder på en bild från idag. 
Puss å kram 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela