familyiseverythiing.blogg.se

Den här bloggen handlar om mig, min familj och våran vardag.

Onsdag kväll

Publicerad 2015-12-16 21:45:42 i Allmänt,

Hallåå!
Onsdag kväll ,och julen närmar sig. Har inte riktigt den där julkänslan som jag önskar. Men det är bara att försöka få till den så gott som den sista veckan. Härligt att det är lite vitt ute, men hade önskat mig mera snö. 
Men som det ser ut så kommer det vara 10 + nästa vecka, vilket är helt galet. Men vi kör med julsånger å pyssel här hemma för fullt. 
Nova är förväntansfull ivarje fall, och räknar ner dagarna.
Julkalendern följer vi, och jag tycker den är väldigt bra och lärorik, älskar den verkligen. Men.. det är kanske inte vad man önskar till julkalender. Men som vanlig serie hade det vart grymt. Men vi får ta det som det är. Och alla i familjen följer den. 
Julklapparna börjar bli klara, har lite kvar att fixa.Men känner mig klar med ungarna ivarje fall vilket känns viktigast.

Idag har jag gått en sväng med syrran, inhandlat lite julklappar, och imorgon ska vi försöka hinna med det sista.
Har även hunnit men en sväng med mamma ikväll. Så ja det börjar bli färdigt!
Sen har jag hunnit med att städa, skura och fixa.SÅ nu är det julfint här hemma. Jätte skönt!

Har även fotat mina goa ungar. VI gjorde vårt bästa.Är nöjd med bilderna. Kommer bjuda på lite bilder här på bloggen.

Imorgon ska vi äta middag och umgås med våra kära vänner, och Nova längtar så tills att vi ska få träffa Elise. Ja det kommer bli jättemyisgt.
Men först ska vi hinna med ett möte på dagis med förskolechefen ang JAcks dagis start i feberuari.
MÅste sätta mig ner och skriva ner de tecken som jag tycker är användbara.
Kl 09.00 imorgon har vi möte. Sen blir det hem och fixa lite, innan jag ska möta upp syster vid 14.30 och fixa det sista.
Nej nu har jag lite att fixa med, måste verkligen fixa med de viktiga tecknen som vi tycker.
Natti natti!

Här kommer lite bilder på mina fina!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela